سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:1 » Yesterday hit:0 » All hit:4940
  • دنیای علم و دانستنی
    » About Us » My logo
    دنیای علم و دانستنی

    » My Archives
    »» (وات ایز ویزارد دات پرشین بلاگ دات کام) »» date:85/7/18 «» 3:19 ع

     موضوع: جادوی ذهن

    آیا تابحال فکر کرده اید که آلان در این موقعیت که هستید قبلا به اون فکر میکردید؟
    شما هرچه را در ذهن خود بپرورانید و به آن شاخ و برگ دهید روزی به آن خواهید رسید این امر چیز عجیبی نیست این جادوی ذهن است. حالا شما چطور میتوانید این جادوی خدا دادی را فعال سازید. بسیار ساده است.

    شما ابتدا فکر کنید که چه میخواهید. و میخواهید به چه برسید.
    سپس فکر کنید که توانایی های شما چقدر است.
    اگر دیدید شما از پس از خواسته بر نمی آیید این خواسته را فراموش کنید چونکه هیچوقت به آن نخواهید رسید. ولی از دید زیاد دور از ذهن نیست برای مثال
    ?-? سال دیگر یا حتی بیشتر میتوانید به این آرزو برسید. هر روز به آن فکر کنید. و هر روز راه های مختلفی را در ذهن خود بسازید. دلیل ندارد این راه ها حتما منطقی باشد شاید یکروز فکر کنید که شخصی می آید و شما را در رسیدن به آن هدف کمک میکند یا بعبارتی معجزه میشود. بله این راه هم هست ولی دفعه بعد به این فکر نکنید راهی دیگر را انتخاب کنید. بعد از مدتی که گذشت احساس میکنید به این خواسته نزدیکتر میشوید. ولی از خیال پردازی دست برندارید فکر کنید خود را در آن موقعیت احساس کنید لذت ببرید. و این را مطمئن باشید که روزی به آن خواهید رسید. راه ها طوری برای شما باز میشود که اصلا فکرش را نمیکنید از موقعیتها استفاده کنید و در بدست آوردن خواسته بکار برید حتی اگر به خطرش بیارزد. امتحان کنید.

    این یک راه ساده فعال کردن جادوی ذهن است.

    اگر دوستان مایل بودند در مقاله های بعدی بیشتر در این باره صحبت میکنیم




    »» comments ()

    »» Posts Title  

    [عناوین آرشیوشده]